środa, 12 września 2012

Przerwa...

Cześć... W pierwszych słowach przepraszam was i mam smutną wiadomość... Muszę zrobić małą przerwę. Już wyjaśniam dlaczego: wczoraj byłam z mamą u okulistki. Ta przyłożyła mi jakiś patyk do oka i kazała mi patrzeć w jej czoło. Tylko tym stwierdziła, że mam sobie zrobić "odpoczynek" od komputera. Tak więc sorki :( Do zobaczenia za dwa tygodnie! Będę tęsknić!!!!! :(

poniedziałek, 10 września 2012

Sorki + zabawne SMS-y

Siemka
Sorki, iż w weekend nie pisałam =]. Byłam u babci na wsi. Było tam fantastycznie!Wszędzie cisza,spokój- nie to co w w moim mieście, Krakowie. I zrelaksowana wróciłam zmierzyć się z szarą rzeczywistością. Już na pierwszej lekcji (w.f.) miałam powód do szczęścia- byłam najszybsza. Dwie minuty i pięć sekund. Cztery okrążenia boiska. Na następnych lekcjach było coraz lepiej. Okazało się, że z matematyki dostałam piątkę za piątkową kartkówkę. Kurczę, chyba naprawdę weekendy na wsi pomagają w szkole :). A wracając do tytułu posta - zabawne SMS-y.  Oto niektóre z nich, według mnie te najbardziej zabawne- 
- " Piszę do Ciebie pomału, bo wiem, że nie umiesz szybko czytać "
- " Ręce do góry! Nie ruszaj się! Nawet nie drgnij! Czekaj na dalsze instrukcje :P"
- " A psik! Właśnie przesyłam ci zainfekowanego SMS-a . Jeśli nie chcesz się rozchorować- natychmiast odpisz ".
- " Co to jest: zielone i ma kółka? Żaba, a kółka były do zmyłki xD "
 No to... Pozdrawiam was, Magda =)

piątek, 7 września 2012

Jestem padnięta ;p

Elo!
Uff... Jestem po dzisiejszym dniu padnięta. Pisałam dziś sprawdzian z ułamków dziesiętnych. Nasza pani od majcy( jest naszą wychowawczynią!!) zrobiła nam go dziś na złość -.-. Dostanę pewnie dwójkę lub w najlepszym wypadku trójkę. Już ona taka jest :(... Ki z tym. Dziś zaczyna się pierwszy weekend. Mam do was pytanie: Co wolicie? Wolny piątek czy dodatkowy miesiąc wakacji? Odpiszcie w komentarzach. Dobra, sorka, lecz muszę kończyć, bo ponieważ moja mama woła mnie na obiad :) Całuski, Magda :) Ps. Wrzucam obrazek przypominający nam o wakacjach :(

czwartek, 6 września 2012

Nie wytrzymam!!

Cześć!!                                                                                                                                                         No normalnie nie wytrzymam!!Codziennie mam od ósmej do piętnastej -.-. Wstaję o szóstej, ponieważ autobus mam o siódmej jeden. I cudem nie spóźniam się do szkoły.A potem padnięta wracam do domu-.-. Dzisiaj wróciłam o trzynastej, ponieważ odwołali nam kilka lekcji. Przed chwilą dosłownie wróciłam z pola. Musiałam się z koleżankami wygadać, co nie? :P. I pogodziłam się z moją naaaaaaj przyjaciółką. Skłóciło nas takie jedno głupie dziecko, które chciało mieć moją przyjaciółkę Kasię na własność...  No, ale Kasia zobaczyła jaka z niej menda. Wiecie co? Nawet już wytrzymuje :) ^^. Ps. Do tych czytelniczek co mają konto na www. Stardoll.com- głosujcie na mnie na MSW 2012.Mój nick to  MagdaHip_Hop                                                                       




wtorek, 4 września 2012

Idziemy na wojnę...ze szkołą xD

Siemka! I jak tam pierwszy, sorry drugi dzień szkoły? U mnie nawet w porządku. Kończyłam dziś o trzynastej trzydzieści, plus nauczycielka przytrzymała nas trzy minuty, a szatniarka pięć. Efektem tego był spóźnienie się na autobus -.-. A wy o której dziś kończyliście? Jutro mam kijowo, bo zaczynam o ósmej, a kończę o piętnastej trzydzieści. Jak dla mnie masakra. Chłopacy z mojej klasy mają świetnie, ponieważ będą mieli W.F. z fajnym nauczycielem, który woli siatkówkę. Nam, dziewczynom trafiła się nauczycielka. Tylko, że u niej 99% to koszykówka, 0,7% piłka ręczna, a 0,3% siatkówka. Na szczęście jestem w szóstej klasie. Uff... Tylko rok ^^. Modlę się tylko, aby na tym sprawdzianie szóstoklasisty nie było j.angielskiego, bo jestem baaaardzo słaba z tego przedmiotu. A może wy wiecie coś na temat angielskiego na teście szóstoklasisty? Pozdrawiam, Magda :)

niedziela, 2 września 2012

Zachód Słońca...

Czyż on nie jest romantyczny? xD Wrzucam zdjęcie zrobione z balkonu. Ładne? Komentujcie!!
Zachód Słońca... *.*

Powitanko


Witam!!
Siemka wszystkim. Mam na imię Magda i chcę serdecznie powitać wszystkich obserwujących tego bloga pt. " Takiee tam...". Jak na razie powoli się tu rozkręcam. Mam nadzieję,iż polubicie ten blog. Teraz właśnie idę do szóstej klasy (OMG!) i właśnie teraz 3 wrześnie jest dla mnie dniem żałoby :P. No to... WITAM WAS ^^.